jaha

jag tänkte oxå anta denna utmaning som många andra gör, det kanske får mig att skriva lite mer :D
då jag kopierat listan så e de redan överstruket, men får se om jag lyckas fixa det.

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Ja Jag börjar då med Dag 1

OM MIG
Ja Jag heter då Malin Maria Amneryd.
 Jag är 22 år (snart) jag är född uppe i norrtälje som ligger i stockholmslän,
Jag bodde där med mina båda föräldrar till jag var 6 år, då valde dom att gå skilda vägar, jag mamma o mina 2 bröder (Patrik & Viktor) flyttade in till lägenhet.
vi flyttade till lite olika ställen, mamma träffade ny man, dom fick 2 barn, mina småsyskon Anton & Elin.
Vi flyttade ner till Hova när jag var 12.
mamma o hennes "nya" valde att gå skilda vägar, ne valde inte, han stack. och lämnade oss alla i ett stort frågetecken. 
jag bodde hemma hos mamma och gick i skolan i hova 1 år (6an) sen gick jag 3 år i gullspång (saknar den tiden) sen valde jag att gå gymnasiet i stan, valde då fordonslinjen iomed att jag har en liten dröm att bli lastbilschauför. men detta med fordon passade ej mej, så gick IV resten av terminen, sen valde jag Barn & Fritid i skövde och gick där 1 år.
så med andra ord har jag ingen klar utbildning.
Men studerar nu till Undersköterska, men har tatt mammaledigt 1 år :D Har 1 termin kvar. 
Jag levde det vanliga ungdomslivet med fest o killar o allt vad livet bjöd på :D
sommaren 2008 så träffade jag mannen i mitt liv, Torbjörn, Vi bor nu tillsammans sen 2,5 år tillbaka, är förlovade och har en son på 5 månader.

Jag som person är nog väldigt Mogen när de behövs, jag är kreaktiv, och nog ganska snäll :P
men jag har även dåliga sidor, jag har kort stubin, är dumsnäll i mycket. och är för mycket SUPERMAN!
Med att jag är för mycket SUPERMAN menar jag att jag tar emot mycket skit, ställer upp på tok förmycket och bara mår dåligt inom mej, visar de inte, utan jag är den glada goa tjejen, trotts att allt e skit! men tillslut rinner det över :(  


Ja nu får ni vänta tills i morrn med nästa, :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0