dag 3

Mina föräldrar


Okej då e rubiken mina föräldrar.
Ja vad ska man skriva då? Jag älskar båda mina föräldrar.
PAPPA!
Min pappa bor kvar i Norrtälje, vi försöker att träffas så ofta vi kan.
Han och jag har inte alltid haft så bra kontackt, men guu nu klarar jag mej inte utan min pappa.
Han är den bästa Pappa, Morfar & Farfar som finns.
Älskar dej pappa

Mamma!
Ja vad ska man skriva, skulle kunna skriva i flera timmar!
Min mamma är den bästa som finns. vi är inte alltid sams, men de e så de ska va.
men när det gäller så finns hon där, vi ställer upp för varandra i allt!
Hon är värd en JÄTTE stjärna!
Ja jag hänvisar till ett tidigare inlägg om henne!
Älskar dej mamma!
Du är den bästa Mamma, Mormor & Farmor som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0