FY FAAAN

Hur faan kan man medvetet skada sina barn??? hur faan e man funtad i hövvet då elle??? e dom helt jävla sjuka eller???
Jag skulle aldrig i mitt liv skada Zeth, o inte något annat barn heller för den delen.. de  e ju helt jävla sjukt!!!
Sparka på, kasta iväg, slå på ett spädbarn?? vad faan har ett litet spädbarn gjort, det enda dom gör är att älska sina föräldrar, o dom får den tacken?? Faan hur faan kan man göra något sånt?!?!?!?
'Och det värsta av allt är att det finns mycket närmare än man tror... 

Fattar faan inte hur dom e funtade,,, jag får faan ångest bara jag ínte ger han mat på en mikrosekund, o han e ledsen, det gör så ont i mig när zeth e ledsen men då finns de människor som medvetet skadar sina barn. kolla bara om du e villig o se hemska bilder... jag tjöt genom hela filmen
http://www.facebook.com/video/video.php?v=88025713678&oid=76296681181

Ne nog om det.
ja här lever vi, bor  i lyrestad, Zeth e hela 2 månader idag :D Planerar Dop i fulla muggar...
i morgon ska vi in o göra en skiktröntgen av hans urinblåsa o urinvägar. Och hoppa allt är bra.
Älskli ngen jobbar på IPP ännu. o kevin går i skolan, så här e allt som vanligt...

ÄLSKAR MIN FAMILJ!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0