Torsdag ´morgon :P

Nu e de morgon igen då.. händer idag då? jo nu först blir de till lyrsta o lämna barnet på dagis, sen blir de en sväng till töreboda o gå på torget med mor min. får hoppas att inte dom med billiga barnkläder e där :P hehe fast mamma e värre, jag har bara köpt en overall o den köpte jag för länge sen. men mamma har hunnit köpa desto mer ;)

o lille zeth han växer o sparkas, men första kvällen på länge igår så va han lugn när vi skulle sova, men då skulle ju hans kära pappa på o känna...

Juste har inte berättat så mycke om vem jag e.
jag e en tjej på 21 år, jag går i skolan o e då gravid, Jag bor i ett hus i hova med min sambo Torbjörn (Torsson) 33 år, vi har 2 Bullmastiffer (hundar;) ) en flinga o en Bäbis. 2 små katter. o varannan vecka har vi Sambons son boende här han heter kevin o e 5 år.

Ne nu sprang tiden iväg, ska skriva mer i kväll. ha de gött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0