ny vecka

jaha då va de en ny vecka då, vart i lyrsta o lämnat pojken på dagis, o nu ska han va hos sin mamma i en vecka.
Fick ett lyckligt besked idag. Sambon har fått jobb :D o de e skitbra! det behöver vi. kommer kännas ensamt här hemma men men jag får lära mej :P han måste ju jobba så vi får massa pangar haha.
Gravid i V 30 nu då, ojoj tiden ngår fort, känns som nyss de va den 12 december o vi fick veta att vi skulle bli föräldrar. men har ju vart gravid över ett halvår nu. o jag kan ärligt känna att jag förstår mej inte på alla som säger att de e så underbart att va med barn, jag menar dom första veckorna mådde jag pyton mest hele tin, och hormonerna va för mycket. sen när den började sparka så visst va de häftigt i början men nu känns de mest bara obehagligt, för han ska ju bara leva om när jag vill vila. men värst av allt e nog alla humörsvängningar jag har svängigt humör vanligen oxå men nu e de katastrof, ena sekunden e jag glad nästa förbannad, ena sekunden skrattar jag nästa gråter jag, men de e la så de ska va. nej jag längtar verkligen till han e ute i stället.
för detta med att va gravid va inte riktigt min grej, men bebisar e så då måste jag ju ta delen att va gravid oxå.

Märker att jag inte skriver så mycke, men lär väl bli mer nu när jag ska va själv hemma. kommer äta ihjäl mej oxå, har nån konstig grej att jag alltid e hungrig när jag e själv. hehe

försöker få tag i nytt boende oxå... men de går ju som de går.

Ja Ja tack o hej leverpastej :p

                                                   Gravid v 26 på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0