fredag

jaha då är det sommarlov, har varit på skolavslutning idag, för lillesyster och lillebror. sista gången för lillebror innan han börjar högstadiet, usch vad tiden går fort. han e ju bara lilla fjalle. men men när jag satt där i kyrkan så kom jag o tänka på att de känns som om jag har en ailien i magen :P ja men känns helt overkligt ju helt plötsligt kan man känna o se en fot, de e ju sjukt, jag har ett liv i magen, alla pratar om att sånt ser man typ dom sista veckorna men jag har ju 10 veckor kvar, varför kan jag se o känna så tydligt då? hmm.. o kom även på mej själv att bli putt när alla prata om det lååååååååååååånga sommarlovet, alllllllt man kan hinna göra o vad alla kommer växa etc.. för jag vill ju att sommarlovet ska gå fort, ska ju ha barn typ samma dag skolorna börjar igen, o jag har tyckt att 10 v e kort o att de snart e dags men idag i kyrkan så prata alla om hur långt sommarlovet e. hehe
men endå börjar jag känna mej stressad, snart e jag mamma, lilla jag liksom, hallå elle :P o allt som ska fixas innan, måla spjälsängen klar, o de största av allt, hitta nytt boende :( trivs i detta hus, men vi hitttade ett bättre en liten hästgård, o de skulle ju va bra  tänkte vi, låg i lyrsta med, så kevin skulle få åka skolbuss o jag ha min häst hemma, óch vi va jätte intresserade, o gubben lovade oss huset, så vi sa ju upp detta så första augusti ska vi va ute, men vad händer? Jo vi blir blåsta, när dom får veta att vi sagt upp detta så dubblar dom hyran och sen slutar dom höra av sej, så nu sitter vi här, utan boende, bebis på g o allt e skit.. blir att ringa  på lägnhet :S o min valp får flytta till mamma.

saknar min älskling så de gör ont nu när han jobbar, när han har åkt på morgonen så sträcker jag mej åt hans sida i sängen men där e tomt så jag blir klarvaken, e så tomt o ensamt. idag när han kommer hem så ska jag tvinga honom att lägga sej i sängen med mej o bara kramas i flera timmar.. o bara vara nära. kan ju hopppas att han vill det ;)

i morgon ska hästarna iväg på sommarbete, blir kul för dom, speciellt för min pojke Ikke som får lit yngre hästar som kanske vill leka med han, han e så söt när han springer runt o fjantar sej o försöker få igång gammle frippe men frippe vill bara äta :P men nu e de i allafall 2 yngre hästar för Ikke att leka med :P

Ja Ja nu ska jag iväg te lyrsta o hämta älsklingen. ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0