familj vad betyder det?

Ja de funderar jag på!?!?!?!?
När man lever ihop betyder inde de då att man ska sammarbeta o ta gemensamma beslut?
Varför är det då
JAG som ska ringa runt o leta boende,
JAG som ska få massa nej i örat?
JAG som ska leta på alla tänkbara internettsidor?
JAG som ska lusläsa tidningarna?
JAG som ska ta allt ansvar att VI slipper va bostadslösa om 1,5 månad?
Varför e allt JAG?????
ska det inte vara VI????
eller e det för att jag e tjej? så därför ska jag hitta allt o fixa? de enda han säger är : det löser sej... men va faan vi e bostadslösa den 1 augusti!?!?!? och ska ha barn den 20e... vad faan är det som ska lösa sej? ska de komma nån snäll jävel o ge oss en bostad med minst 3 rum o kök o sen gärna säga att vi får bo där gratis???? hmm nja tror inte de va???? man måste leta o söka o leta o söka o leta o söka oxå så hittar man nått som ligger lagom nära lyrestad ne då ligger hyran på miljoner typ... o när det inte finns garanti att han har jobb om 5 v så kan man inte kolla på skyhöga hyror... o vi måste på max 2 mil från lyrestad då kevin ska gå i skolan där, och jag vill inte köra hyr långt som hells varje morgon o eftermiddag, men i lyrestad finns de inge boende, jo på furuvägen, men jag vill inte bo där, de bor människor där som är påtok för intresserade av mitt liv för de, jag vill kunna gå ut sunkigt klädd när jag ska rasta hunden utan att soc kommer springande för att dom anmäler mej, så jag vill inte ta den risken att leva instängd i en läghenhet i rädsla att soc eller andra myndigheter skall ringa om man inte sköter allt till 200 % exemplariskt. 
Men faan va arg jag blir att jag ska lösa allt.
faan e bra sugen på o leta efter en 1a till mej o min bebis i magen (o flinga o princ) så kan han stå där när allt "löser sej" men nej då, jag älskar honom på tok för mycket, men bara för att jag älskar honom så skall väll inte jag behöva ta allt ansvar? eller e de så o va kvinna/mamma/Sambo??? Nån som vet??? snälla berätta då för mej...
faan bajs skit helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ja Ja i morrn e de ultraljud igen :S kolla hans njure, får hopaas att de ser bättre ut, jag är bara lycklig att det inte är något farligt, utan att de växer bort, men de e klart man önkar sej ett "friskt" barn.

Ja Ja ne nu ska jag duscha o sova så att JAG kan ringa på fler lägenhetr i morrn, för de e la ingen annan som lär göra de åt mej.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0